מלאו את הטופס הבא:

*
*

אנרגיה סולארית מחירים

אנרגיה סולארית מחירים

למה להשתמש בשמש?

אנרגיה סולארית חוסכת כסף בחשבונות החשמל מדי חודש, וישנם מספר יתרונות לשימוש באנרגיה סולארית הכוללים:

- עלויות תפעול נמוכות יותר (ללא חשבון חשמל)

- השקעה שמחזירה את עצמה, ועוד קצת

- מפחית את טביעת הרגל הסביבתית שלך על ידי הפעלת הבית שלך באנרגיה נקייה

קבלו את כוחה של השמש

אנרגיה סולארית היא צורת אנרגיה בת קיימא ונקייה שקיימת כבר מאות שנים. עם מחירים נמוכים יותר ויעילות גבוהה, הגיע הזמן ללכת לשמש! התקנת לוחות סולאריים הפכה לפופולרית עם השנים, לאחר המודעות כי פעולה זו תורמת לאיכות הסביבה וחוסכת עלויות ללקוחות.

אנרגיה נקייה

אור השמש הוא משאב מתחדש הניתן לשימוש לכל אדם בחינם. השמש מספקת מספיק אנרגיה בשעה אחת כדי להפעיל את כדור הארץ במשך שנה שלמה.

מדובר כאן בחיסכון ענק לטווח הארוך

אתם יכולים לחסוך עד 80% בחשבון החשמל שלכם. האנרגיה הסולארית כעת משתלמת מתמיד, עם מחירים שמתחילים ב-15 שקלים בלבד לחודש.

עבור לאנרגיה סולארית עוד היום

הפאנלים הסולאריים של היום אמינים, יעילים וחסכוניים מאי פעם. גלה כמה תוכל לחסוך על ידי מעבר לאנרגיה סולארית ובקש מאחד המומחים שלנו הצעת מחיר.

אין יותר נוח מזה

אנרגיה סולארית מופקת מהמשאב המתחדש השופע ביותר על פני כדור הארץ, אור השמש. אין צורך במשלוחי דלק, במיכלי אחסון או בדודי גז - פשוט לסמוך על השמש לכל צורכי החשמל של הבית שלך. מעבר לכך, אין צורך בתחזוק נוסף ללוחות הסולאריים המותקנים מלבד ניקוי פאנלים סולאריים פעם בשנה על מנת להבטיח את תקינות ואריכות הימים של המוצר.

קח שליטה על החשבונות שלך היום

בטווח הארוך, תרוויחו כסף מההשקעה שלכם בפאנלים סולאריים ככל שעלות החשמל ממשיכה לעלות ועלות התקנת פאנלים סולאריים יורדת עקב התקדמות טכנולוגית ויתרונות לגודל.

כמה זה עולה בפועל?

המחיר בפועל של פאנלים סולאריים תלוי בגודל המערכת שלכם, בכמות החשמל שהיא תייצר ובמקום מגוריכם.

ההתקנה מתחילה מ- 70,000 ש”ח ועלות תחזוק שנתית כ-1000 ש”ח. אולם חברת החשמל משלמת לכם על הפקת האנרגיה כך שלא רק שאתם לא יוצאים עם תשלום גבוה אתם עשויים אף להרוויח!