מלאו את הטופס הבא:

*
*

אגירת אנרגיה סולארית

אגירת אנרגיה סולארית

אנחנו עובדים קשה על מנת להפוך את העתיד הזה למציאות. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי פיתוח טכנולוגיות חדשניות וחדשות המייצרות חשמל ללא כל השפעה סביבתית.

לא רק אחסון הסוללה שלנו מניע מכשירי חשמל ביתיים, אלא הוא גם מניע עסקים וקהילות!

איך עובד אחסון סולארי?

מוצרי אחסון הסוללות שלנו משתמשים במקורות אנרגיה מתחדשים כמו שמש או רוח כדי להטעין סוללות גדולות. כאשר אתה צריך חשמל בבית או בבית העסק שלך, הסוללות שלנו יספקו אותו לפי דרישה. קבל את הכוח שאתה צריך. באמצעות התקנת לוחות סולאריים תוכלו לאגור מהשמש אנרגיה כאוות נפשכת ומבלי לפגוע בסביבה.

כוח חוסך

מערכות אחסון אנרגיה סולארית מושלמות לבעלי בתים שאין להם מספיק מקום על הגג עבור פאנלים סולאריים, אבל רוצים את כל היתרונות של חשמל סולארי נקי ומתחדש!

הטבות שנמשכות

ניתן לקשר מערכות אחסון סולאריות למקורות מתחדשים אחרים לייצור חשמל, כמו טורבינות רוח. בדרך זו, יהיה לך מקור כוח אמין מכל וכל שאינו מסתמך על שום דבר אחר.

מוכן כשאתה מוכן

האנרגיה נמצאת שם כאשר אתה צריך אותה - יום ולילה - ללא צורך בגיבויים או פינוי.

אנרגיה פשוטה ואמינה

שימוש באנרגיה סולארית בכדי להפעיל את הבית או המשרד שלך הוא דרך חכמה וקלה להפוך לצרכן נבון המתחשב בסביבה. פאנלים סולאריים מספקים מקור של אנרגיה שתמיד זמין ואמין, לא משנה באיזה מזג אוויר. אנרגיה סולארית ביתית הוכחה כחסכונית הן מבחינת עלות והן מבחינת שימוש בחשמל עצמו שכן הוא תורם לאיכות הסביבה.

ידידותי לסביבה

לפאנלים סולאריים יש אפס פליטות והם מקור חשמל מתחדש ב-100%. המשמעות היא שהם לא רק מספקים איכות אוויר נקייה יותר, הם גם מפחיתים את התלות בדלקים מאובנים.

שלא כמו רוח או הידרו-אנרגיה, פאנלים סולאריים אינם מסתמכים על תופעת טבע לייצור חשמל. לכן הם מקור אנרגיה אמין במיוחד עם תוחלת חיים של עד 30 שנה!

חסכוני והגיוני כלכלי טוב

זה נכון שמעבר לאנרגיה ירוקה יכול להיות יקר בהתחלה, אבל זה לחלוטין משתלם בטווח הארוך.