מלאו את הטופס הבא:

*
*

אנרגיה סולארית בישראל

אנרגיה סולארית בישראל

אנרגיה סולארית בישראל - ישראל היא מדינה קטנה עם משאבים עצומים.

בעבר יכולנו להסתמך על משאבי טבע כמו נפט וגז. כעת, המשאבים הללו הופכים נדירים ויקרים יותר. אך המשאב הנזיל ביותר והזול מכולם עדיין לא הפך לנחלת הכלל והוא: אנרגיה סולארית נקייה ומתחדשת מהשמש! לכן לא מעט אנשים בוחרים להתקין מערכות סולאריות ביתיות או מסחריות שדורשות השקעה גבוהה, אך בסופו של יום מניבות רווח עצום כלכלי וערכי כאחד.

עתיד טוב יותר

עם ההתפתחויות האחרונות בטכנולוגיה סולארית ויעד ברור שנקבע על ידי הממשלה שלנו, נהפוך להיות המובילים העולמיים בצורת אנרגיה נקייה חדשה וחסכונית לכולם.

אוויר נקי יותר

אנרגיה סולארית מפחיתה באופן דרסטי את התלות בדלקים מאובנים. דלקים אלו שורפים פחם מלוכלך שמזהם את האוויר שאנו נושמים.

עם השמש, אנו פועלים כדי להציל את עתידנו ועתיד ילדינו, מסייעים לאיכות הסביבה וללשמירה על הכדור.

עתיד מזהיר יותר לכולם

אנרגיה סולארית בישראל כבר קיימת מספר שנים. ישראל משתמשת באנרגיה סולארית על גגות של מבני ציבור כמו בתי ספר ובתי חולים, אבל זו רק ההתחלה. בתים המופעלים באמצעות אנרגיה סולארית הם חלק מהתכנית הגדולה להפיכת האנרגיה הסולארית למקור החשמל העיקרי.

אנרגיה ירוקה לעתיד טוב יותר השיגו את המטרות שלכם

פאנלים סולאריים מותקנים על גגות, אך גם על שדות גדולים, בהם הם משמשים למטרות חקלאיות. המתקן מספק אנרגיה נקייה בצורה קלה, עם יתרונות הן לטבע והן לבני האדם.

מה אתם צריכים לדעת?

ישנם שלושה סוגים של פאנלים סולאריים: חד גבישי, רב גבישי וסיליקון אמורפי. לכל אחד יש יתרונות משלו, אשר כל אחד מהם מתאים ביותר ליישומים מסוימים. אם זה ייצור חשמל או חום או שניהם או פתרון בעיות שונות הקשורות לקיימות. מחסור במים או עליית טמפרטורות עקב שינויי אקלים הם בעיות מרכזיות שניתנות לפתרון. כמו כן שטיפת מערכות סולאריות פעם בשנה לערך, מומלצות ביותר לתחזוק המוצר והבטחת האיכות של התוצר המתקבל - חשמל לבית.

איך שלא תסתכלו על זה, היתרונות של האנרגיה הסולארית הם כה משמעותיים עבור כולנו שאף אדם לא יוכל להישאר אדיש אליהם יותר.