מלאו את הטופס הבא:

*
*

מתקן סולארי

מתקן סולארי

התחל לחיות אורח חיים מיטיב

האם אתה רוצה לתרום את חלקך במאבק בשינויי האקלים? הפסיקו להסתמך על דלקים מאובנים ובחרו להשקיע באנרגיה סולארית! כל מה שאתה צריך לעשות הוא להתקין פאנלים סולאריים על גג הבית או העסק שלך ולהתחיל לחיות אורח חיים ירוק. אין צורך בתחזוק חוץ מניקוי פאנלים סולאריים מידיי שנה על מנת לשמור על אורך חיי המוצר והאפקטיביות שלו.

התקנות פנאלים סולאריים על גגות בתים ועסקים

זוהי אחת הדרכים הטובות ביותר להתחיל את המסע שלך לעבר קיימות וחיסכון בכסף. התמורה שאתם צפויים לקבל מהתקנת פאנלים סולאריים משתנה בהתאם לגודל הגג שלכם, אך ניתן לומר כי 500 מ"ר של גג עם פאנלים סולאריים, יצרו חשמל בשווי של יותר מ-50,000 ש"ח בשנה. לכן, תוך 5 שנים תכסו את ההשקעה הראשונית, ובהמשך - את כל ההוצאות שלכם. לאחר כ-5 שנים כל כסף שתכניסו ילך אל הרווח שלכם.

זוהי ההשקעה הסודית שלא רבים רוצים שתדעו.

היום, יותר מתמיד, חשוב לחשוב על האנרגיה שלך

מספרים מרשימים

עזרנו ליותר מ-600 עסקים לעבור לאנרגיה זולה ונקייה. עם יותר מ-10 שנות ניסיון בטכנולוגיות אנרגיה מתחדשת, יש לנו רקורד מרשים שמדבר בעד עצמו. מעבר לשירותי התקנת מערכות סולאריות, אנו מעניקים גם שירותי תיקון מערכות סולאריות ללקוחותינו אשר הותקן אצלם בעבר מתקן סולארי על ידינו.

גדלים שונים לגגות מסחריים שונים

התקנות מערכות סולאריות מסחריות זמינות בגדלים ותצורות רבות ושונות עם רמות ביצועים מעולות עבור כל גג מסחרי עם שטח גג קטן של 250 מ"ר, עד לגגות מסחריים גדולים בגודל 2,500 מ"ר או יותר.

להתחיל היום

אנו נברר האם מערכת פאנלים סולארית היא אופציה טובה עבורכם ואיזו מערכת תעבוד הכי טוב על גג הבית או העסק שלכם. ואנחנו אפילו יכולים לעזור לך להתחיל עם המימון.

איך זה עובד

- הגנה על הגג מפני אלמנטים והתקנת הפאנלים

- התקנת מהפך להמרת מתח מ-DC ל-AC