מלאו את הטופס הבא:

*
*

גג סולארי

גג סולארי

הפחת את חשבון החשמל שלך

אנרגיה סולארית היא אחד ממקורות האנרגיה הידידותיים לסביבה הבודדים הזמינים. מערכת סולארית מפחיתה את חשבון החשמל ואת הוצאות העסק על ידי צמצום הצורך בדלקים יקרים ומזהמים.

חוסך חשבון חשמל

אל תישארו בחושך. השקיעו עוד היום בגג סולארי והתחילו לחסוך בחשבון החשמל שלכם.

השקעה בגג סולארי היא מושלמת אם אתם מחפשים להפחית את חשבון החשמל ולתרום לאיכות הסביבה. בחברתנו תמצאו גם שירות ניקוי גגות לפאנלים הסולריים שהותקנו אותו יש לערוך פעם בשנה לכל היותר על מנת לתחזק את המערכת הסולארית לביצועים מקסימליים. עם התקנה קלה, גגות סולאריים הם הדרך הטובה ביותר להיות ירוק מבלי להקריב את השורה התחתונה שלך.

תרגיש טוב עם ההשקעה שלך

גגות סולאריים מביאים יתרונות לא רק עבורכם אלא גם עבור הסביבה. עם מקור אנרגיה מתחדש ובר קיימא, קל לעשות משהו טוב עבור עצמך ועבור כדור הארץ.

שמנו את השמש בכיס הקטן

אנרגיה סולארית היא מקור אנרגיה מתחדש שיכול להציע לך שקט נפשי, בתחזוקה מועטה.

שקט נפשי: איכות ותמיכה שנמשכת

החברה שלנו מחויבת לספק ללקוחותינו מוצרים סולאריים אמינים ואיכותיים. כמו כן, אנו מספקים שירות לקוחות ברמה גבוהה - לפני, במהלך ואחרי ההתקנה. כל זה אומר שהלקוחות שלנו יכולים להיות בטוחים שהם יקבלו את העסקה הטובה ביותר האפשרית ברכישת הפאנלים הסולאריים הכי איכותיים שיש.

אנרגיה סולארית לבית שלך

למה להוציא אלפי שקלים על כאבי ראש וחשבונות חשמל גבוהים? התקינו פאנלים סולאריים ברחבי הבית שלכם, ותיהנו מהיתרונות הנרחבים שיש להם להציע. 

פתרונות לכל התקציבים

אנו מציעים אפשרויות תמחור תחרותיות כך שכולם יוכלו ליהנות מאנרגיה נקייה מבלי לשבור את הכיס. במדיה וברשותך שטח פרטי קטן, נתקין מערכת סולארית קטנה. במידה ובבעלותך מבנה רחב ופוטנציאלי להתקנת מערכת סולארית מסחרית תוכל לבחור באיזה גודל נתקין את הפאנלים הסולאריים.

התקנות תוך פחות מיממה

אנו נגיע אליכם הביתה עם כל הדרוש להתקנת פאנלים סולאריים ביום אחד. אז הדבר היחיד שאתה צריך לעשות הוא להישען אחורה, להירגע וליהנות מההשקעה החדשה שלך באנרגיה מתחדשת.