מלאו את הטופס הבא:

*
*

איך עובדת אנרגיה סולארית?

איך עובדת אנרגיה סולארית?

אנרגיה סולארית היא דרך נקייה, חסכונית ואמינה לייצור חשמל. התהליך מתחיל בשמש - מסיבה זו הוא מכונה לעתים קרובות "כוח השמש".

למה אנרגיה סולארית?

אנרגיה סולארית היא אופציה ירוקה. סוג האנרגיה הזה לא משחרר גזים מזיקים או קרינה לאוויר, וזה קל לסביבה. זה גם חסכוני - אין עלויות דלק לאחר התקנת המערכת. וזה אמין - הוא פועל על אנרגיה סולארית, שהיא חינמית ותמיד זמינה. התקנת מערכת סולארית ביתית קטנה יכולה לתרום רבות לאיכות הסביבה ולחסוך בעלויות החשמל.

כיצד פועלת אנרגיה סולארית?

אנרגיה סולארית היא הפיכת פוטונים לחשמל. פוטונים הם חלקיקי אור הנעים בגלים, הנקלטים על ידי תאים פוטו-אלקטריים או תאים פוטו-וולטאיים בלוחות. תאים אלו ממירים פוטונים לזרם ישר DC, שזורם דרך כבלי חשמל אל הממיר. הממיר ממיר את הזרם ל-AC, ומעביר אותו באמצעות כבלי חשמל לארון החשמל הביתי, ומשם לכל מכשירי החשמל הביתיים השונים.

ירוק וחסכוני

אנרגיה סולארית מופקת בצורה חסכונית ללא פליטות שנוצרות בהפקה או בשימוש בה. מערכת סולארית טיפוסית תעלה בסביבות 70,000 ש”ח להתקנה ויכולה לקזז עד 80% מחשבון החשמל שלך למשך 25 שנים או יותר!

אבטחה ביתית

מערכת סולארית תהפוך את הבית שלך למאובטח יותר מכיוון שפחות חיווט חשוף בנכס שלך.

מחר נקי וירוק יותר

אנרגיה סולארית היא מקור אנרגיה מתחדש, מה שאומר שאנו יכולים להשתמש בה שוב ושוב. הפאנלים הסולאריים על גג הבית שלכם קולטים קרינת שמש, שהופכת לחום או לחשמל. בדרך כלל, לאחר שנה בערך תצטרכו להזמין ניקוי מערכת סולארית שהחברה מספקת על מנת לייעל את עבודת הלוחות או הפאנלים הסולאריים ולהבטיח את עבודתם התקינה לשנים הבאות.

כיצד פועלת אנרגיה סולארית?

ישנם סוגים רבים של תאים סולאריים, אך כולם ממירים את אור השמש לחשמל. תאים סולאריים עשויים ממוליכים למחצה סיליקון המייצרים כוח חשמלי כאשר אור זורח עליהם. כאשר התאים מחוברים יחד, הם יוצרים מעגל שניתן להשתמש בו כדי להפעיל מכשיר או בית שלם.