מלאו את הטופס הבא:

*
*

אנרגיה סולארית עלויות

אנרגיה סולארית עלויות

כוחה של השמש

אנרגיה סולארית היא משאב מתחדש שניתן לרתום כדי להפעיל את הבתים, העסקים, הקהילות והעולם שלנו. ניצול אנרגיית השמש, אתה יכול לחסוך כסף בחשבון האנרגיה שלך, ליצור טביעת רגל דלת פחמן ולעזור להילחם בשינויי האקלים. באמצעותה תוכלו להתקין מערכות סולאריות ביתיות קטנות כגדולות וליהנות מחשמל ללא הגבלה אודות לאנרגיה הסולארית המתאספת בלוחות.

עלות השמש

התקנה טיפוסית של מערכת סולארית בגודל של כ-140 קילוואט תעלה בסביבות ה-400,000 שקל. מערכת סולארית מסחרית בגודל 280 קילוואט נעה בסביבות 740 אלף שקל. ההחזר הממוצע על ההשקעה הוא בסביבות 6-7 שנים.

אנו משתמשים בשמש כדי להניע את חייך

אנרגיה סולארית הופכת לזולה יותר עם כל שנה שעוברת, ומשחררת אותך מעלויות שירות גבוהות. למד כיצד אנרגיה סולארית יכולה לעזור לך לחסוך כסף בחשבונות החשמל - ולהרוויח לך קצת כסף!

בעלות על בית היא השקעה, אבל כזו שעלולה להיות יקרה. אנרגיה סולארית יכולה לקזז את עלות חשבונות החשמל היקרים, ואף לייצר הכנסה.

אל תיתן למשפחתך לשאת בנטל

עבור משפחות רבות, לא מדובר רק בחיסכון בחשבון החודשי – מדובר בחלוקת ההוצאות כך שכל אחד אחראי על חלקו. עם פאנלים סולאריים, אף אחד לא צריך לשאת בנטל התשלום עבור חשמל במחיר גבוה! 

עלות אנרגיה סולארית

אנרגיה סולארית היא מקור מתח מתחדש ובמחיר סביר שמעצים אותך להיות עצמאי יותר ולחיות חיים בריאים יותר.

עיסוק באנרגיה סולארית

פישטנו את התהליך כדי שיהיה לך קל ככל האפשר לקחת שליטה ולהתחיל לחיות חיים נקיים, בריאים וחכמים יותר. כעת אתה יכול ליצור מקורות אנרגיה משלך באמצעות אנרגיה סולארית. התקנת לוחות סולאריים על גג ביתך תעניק לך אנרגיה מתחדשת וידידותית לסביבה ללא צורך בתשלום נוסף מעבר להשקעה הראשונית.

אפשרויות עוצמתיות

מחיר האנרגיה הסולארית ירד משמעותית בשנים האחרונות, וכעת הוא משתלם מתמיד. פנייה לשמש היא הזדמנות מרגשת עבור הבית או העסק שלך לחסוך כסף בחשבון החשמל שלהם ולהשקיע באנרגיה נקייה.

עבור לשמש עכשיו!

אל תחכה יותר - בצע את המעבר עוד היום והתחיל לחסוך!