מלאו את הטופס הבא:

*
*

אנרגיה סולארית ביתית

אנרגיה סולארית ביתית

אין יותר חשבונות חשמל

אנרגיה סולארית היא דרך מצוינת להפחית את חשבון האנרגיה החודשי בבית. באמצעות התקנת לוחות סולאריים בשטח פנוי על גג הבית שלכם למשל או בעסק תחסכו משמעותית הוצאות על חשמל לטווח הארוך.

ידידותי לסביבה

אנרגיה סולארית מציעה אלטרנטיבה נקייה ומתחדשת לצורות אנרגיה מסורתיות.

השקעה חשובה

מערכת סולארית יכולה לעזור לכם לחסוך במשכנתא, וזו השקעה חשובה שבסופו של דבר תשתלם.

התקנה קלה

התקנת פאנלים סולאריים היא למעשה די קלה ואינה דורשת מיומנויות או ציוד מיוחדים, כך שאינך צריך לדאוג לשכור אנשי מקצוע יקרים.

חשבונות האנרגיה שלך עלולים להיות מופקעים ומרקיעים שחקים. הדבר יעיב בצורה משמעותית על התקציב החודשי שלך. דאגה גוברת לגבי איכות הסביבה ובדיקה מוגברת של מדיניות סביבתית הובילה ליותר ויותר אנשים להתקין פאנלים סולאריים כדי להפעיל את בתיהם.

אבל בעלי בתים עדיין חושבים שאין שום שימוש בפאנלים סולאריים. הם חושבים כיוון שלוקח שנים להחזיר את ההשקעה הראשונית. מערכות פאנלים סולאריים יקרות, ועולות לך הרבה כסף מראש ללא כל החזר על ההשקעה באופק.

הפיתרון - מערכת סולארית ביתית יכולה להיות השקעה מצוינת בכך שהיא מתחילה להחזיר את ההוצאות שלה מהרגע שהן מתחילות לעבוד, לייצר אנרגיה לבית שלך במחיר נמוך בהרבה מספק האנרגיה הנוכחי שלך. כך גם פועלת מערכת סולארית מסחרית במידה והנכם מתקינים אותה בעסק שעושה שימוש בחשמל שאתם מייצרים ובכך חוסך עלויות.

אין צורך בדלק או תחזוקה

פאנלים סולאריים בנויים להחזיק מעמד עשרות שנים ללא צורך בדלק אחר מלבד אור השמש - הזמין לאורך כל היום. זה אומר שהפאנלים שלנו יכולים לעבוד גם בלילה!

התחל לחסוך עוד היום

אנו מקלים על רכישת מערכת סולארית עם אפשרויות המימון הפשוטות והמחירים הנוחים שלנו. ראה כמה אתה יכול לחסוך היום!

זו יותר מסתם דרך לחסוך כסף

המערכת הסולארית תעזור לכם לחסוך די והותר מהשקלים שהרווחתם בעמל עבור עלותה תוך שנים ספורות בלבד של שימוש. וכמובן, לעולם לא תהיה נתון לחסדי מחירי הנפט והגז המשתנים לעולם.

אין צורך בהתקנה

בניגוד לצורות אחרות של אנרגיה מתחדשת, התקנת פאנלים סולאריים היא השקעה חד פעמית ללא עמלות או עלויות תחזוקה שוטפות.