מלאו את הטופס הבא:

*
*

מהי אנרגיה סולארית?

מהי אנרגיה סולארית?

אנרגיה סולארית היא צורה נקייה, זולה ואמינה של אנרגיה מתחדשת המשתמשת בחום ובאור של השמש לייצור חשמל.

אנרגיית השמש בחינם ואין לה עלויות דלק. זהו מקור נקי ואמין של אנרגיה מתחדשת שאין לו פליטות.

זה לא רק לבתי מגורים

בשוק קיימות היום אינספור מערכות סולאריות ביתיות ומסחריות כאחד. בעבר היה נהוג לחשוב שמערכת סולארית מותקנת רק בבתים פרטיים בעלי יכולות, אך לא כך הדבר. אנרגיה סולארית משמשת למבנים מסחריים, חוות, בתי ספר, מתקנים ממשלתיים ועוד! עם מגוון רחב של יישומים, אנרגיה סולארית יכולה להיות השקעה מצוינת עבורך.

האם זה באמת כל כך פשוט?

כן! פאנלים סולאריים קלים להתקנה ולתחזוקה. הם אינם דורשים דלק או מים להפעלה - מה שהופך את זה קל יותר מאי פעם להיות ירוק!

גלה את כוחה האינסופי של השמש

אנרגיה סולארית היא מקור אנרגיה טבעי ומתחדש שנעשה בו שימוש במשך אלפי שנים. זוהי צורת האנרגיה הנפוצה ביותר בעולם, וניתן לרתום אותה באמצעות פאנלים סולאריים.

בואו נשפוך אור על יתרונות השמש

השמש פולטת אנרגיה בשעה אחת בכדי לענות על צורכי האנרגיה העולמיים במשך שנה שלמה. הסיבה היחידה שזה לא המקור העיקרי שלנו היא בגלל שהוא מפוזר מדי ודורש יותר מדי מקום כדי לאסוף ביעילות. כידוע בכל דבר יש דברים טובים ודברים טובים פחות, על כן חשוב לי לציין שלאנרגיה סולארית יתרונות וחסרונות אך עמודת יתרונות עולה על החסרונות: חיסכון באנרגיה וידידותיות לסביבה הם רק חלק מהפרטים שהופכים את האנרגיה הסולארית לפיתרון האידיאלי לצריכת חשמל.

רתימת אור השמש לכוח

פאנלים סולאריים הם כמו סוללות הפוכות. הם אוספים אנרגיה מאור השמש וממירים אותה לחשמל שיכול להפעיל מכשירים המחוברים אליהם, כמו הטלוויזיה או המחשב הנייד שלך. חשמל זה נקרא זרם ישר.

שימוש באנרגיה סולארית

פאנלים סולאריים מורכבים מתאי המכונים תאים פוטו-וולטאיים (PV). תאי PV משתמשים במוליכים למחצה המייצרים חשמל כאשר הם נחשפים לאור השמש או לצורות אחרות של קרינה אלקטרומגנטית.

העתיד הוא עכשיו

אנרגיה סולארית היא הצורה הקיימת ביותר של אנרגיה מתחדשת הקיימת כיום. עם פאנלים סולאריים, תוכלו להשתמש באור השמש כדי לחמם את הבית, לבשל אוכל, לייצר חשמל למכשירים שלכם - כל זאת מבלי לפגוע בסביבה.

אנרגיה נקייה נגישה כעת

פאנלים סולאריים הרבה יותר זולים ממה שהיו פעם, והתקנתם הרבה יותר קלה. גלה כיצד תוכל להתחיל לייצר אנרגיה נקייה משלך בבית עוד היום!