מלאו את הטופס הבא:

*
*

קולטים סולאריים

קולטים סולאריים

התחילו להשתמש בשמש!

עם פאנלים סולאריים, אתם יכולים להתחיל לייצר אנרגיה חינמית ומתחדשת אשר זמינה עבורכם לכל הצרכים הביתיים שלכם.

התחילו לחיות באורח חיים עצמאי ללא תלות בחשמל כפי שהוא כיום על ידי הפקת חשמל משלך על ידי אנרגיה סולארית. בדרך זו, לעולם לא תצטרכו לדאוג שוב לגבי הפסקות חשמל או חשבונות חשמל גבוהים.

עתיד האנרגיה

התקנת פאנל סולארי בבית היא לא רק החלטה ידידותית לסביבה, זו גם בחירה חכמה. הסיבה לכך היא שפאנלים סולאריים הם מקור האנרגיה המתחדשת הזול ביותר בקנדה.

אנרגיה סולארית היא העתיד שלנו

אנרגיה סולארית היא מקור אנרגיה נקי ומתחדש שאינו משחרר רעלים לאוויר. עם פאנלים סולאריים, אתם חוסכים כסף ואפילו עוזרים להציל את כדור הארץ!

חיסכון בעלויות אנרגיה ובסביבה

הידעתם שפאנלים סולאריים יכולים להוזיל את חשבון החשמל שלכם ב-90%? פאנלים סולאריים ידידותיים לסביבה ואינם מייצרים מזהמים מזיקים. ועם אורך חיים של 25 שנים, הם גם יחסכו לך כסף על חלקי חילוף. התחזוק היחיד שמומלץ עבורם הוא ניקוי קולטים סולאריים פעם בכמה זמן על מנת למקסם את את החיסכון באנרגיה.

*חיסכון משוער מבוסס על צריכת החשמל השנתית הממוצעת של משק בית בארה"ב

פתור את בעיות האנרגיה שלך

כולנו יודעים שמקור אנרגיה סולארית הוא מקור אנרגיה נקי ומתחדש שניתן להשתמש בו במגוון תעשיות, אבל מה דעתך להשתמש בו כדי לפתור את צרכי האנרגיה של הבית שלך?

כשאתם קונים פאנלים סולאריים, אתם לא רק משתדרגים לבית נקי יותר, אתם גם משקיעים במקורות אנרגיה מתחדשים שיועיל לדורות הבאים.

בתים ידידותיים לסביבה

פאנלים סולאריים הם גם אפשרות מצוינת לבתים ידידותיים לסביבה מכיוון שהם אינם פולטים גזי חממה או מזהמים אחרים. זו הסיבה שרבים בוחרים להתקין מערכות סולאריות ביתיות ובכך לחסוך בחשמל ובזיהום אוויר. פאנלים סולאריים הם גם נטולי תחזוקה יחסית, מה שאומר שתחסכו בחשבונות ובזמן המושקע בתחזוקת הפאנלים.