מלאו את הטופס הבא:

*
*

קולטי חשמל סולאריים

קולטי חשמל סולאריים

בואו ללמוד על אנרגיה סולארית

אנרגיה סולארית היא הפיכת אור השמש לחשמל באמצעות שימוש בפאנלים סולאריים.

כיצד זה נעשה?

הרעיון המרכזי הוא לקלוט את אור השמש בתאים מיוחדים המייצרים זרם חשמלי. ישנם שני סוגים של תאים, תאים גבישיים ותאים בעלי סרט דק. תאים גבישיים עשויים עם פרוסות סיליקון והם סוג התאים היעיל ביותר. תאי סרט דק עשויים מחומרי סיליקון אמורפי או נחושת אינדיום גליום סלניד (CIGS).

איך משתמשים בזה?

ניתן להשתמש בכוח זה על ידי חיבור המכשיר שלך, על ידי טעינת סוללות, או על ידי חיבור למהפך סולארי שמשנה את הספק מזרם ישר (DC) לזרם חילופין (AC).

היתרונות

פאנלים סולאריים לא רק מייצרים חשמל נקי, הם גם חוסכים לך כסף! בית ממוצע חוסך 4,000 ש”ח בשנה בחשבונות החשמל כאשר הם מתקינים פאנלים סולאריים. בנוסף, תקבל זיכוי מס על התקנתם על הבית שלך! עם זאת, מערכות אלו מותקנות לטווח הארוך ובדרך כלל לא יהיה צורך בתיקון מערכות סולאריות שזה עתה הותקנו. הן מתוכננות להחזיק מעל 10 שנים לפחות וגם יותר ברוב המקרים.

כוחה של השמש

אנרגיה סולארית היא פתרון למשבר האנרגיה העולמי. הפוטנציאל שלו בלתי מוגבל, והוא הולך ונהיה משתלם מדי יום.

פתרון נקי וזול

תחנות כוח סולאריות זולות באופן מפתיע לבנייה, והן מספקות אנרגיה נקייה ומתחדשת שאינה פוגעת בסביבה.

קבלו תשלום עבור כוח מכירה שאתם לא משתמשים בו

אחד הדברים הטובים ביותר באנרגיה סולארית הוא שהיא פועלת היטב עבור אנשים פרטיים כמו גם עבור חברות. למעשה אתם יכול להרוויח כסף על ידי מכירת כל עודפי חשמל שאתם מייצר בחזרה לחברת החשמל המקומית שלך. לא משנה אם זו מערכת סולארית ביתית קטנה או מערכת פאנלים סולאריים של חברת ענק, תוכלו להרוויח מכך.

בניגוד למקורות אחרים, פאנלים סולאריים יכולים להחזיק מעמד בין 20 ל-40 שנה לפני שיש צורך להחליף אותם. זה אומר שאתם מקבלים יותר תמורה לכספכם!