מלאו את הטופס הבא:

*
*

פאנלים סולאריים מחיר

פאנלים סולאריים מחיר

בחר את הפאנל הסולארי הנכון - היתרונות של סולארי

פאנלים סולאריים נועדו לייצר חשמל לביתכם, ויכולים לייצר חשמל גם כשהשמש לא זורחת. לרשותכם האפשרות להתקין מערכת סולארית מסחרית או מערכת סולארית ביתית שהנה קטנה יותר ולכן גם המחיר שלה נמוך יותר. שימו לב, החברה שמתכננת ומתקינת את המערכת הסולארית תייעץ לכם אילו אפשרויות עומדות לפניכם.

הגן על הסביבה

פאנלים סולאריים הם אחת השיטות הפופולריות ביותר להפקת אנרגיה נקייה ומתחדשת. הם עוזרים להפחית את פליטת הפחמן בנוסף לחסכון לך כסף בחשבון החשמל שלך!

הכוח הוא שלך

מערכות סולאריות מורכבות בדרך כלל מפאנלים סולאריים (המורכבים מתאי פוטו-וולטאיים), מהפך ומודול עם סוללות. מערכות סולאריות הן חסכוניות מאוד בטווח הארוך, אפילו בהשוואה לתשלום עבור חשמל מחברת החשמל המקומית שלך.

הישאר קריר בקיץ - חום בחורף

עם פאנלים סולאריים המותקנים על הגג שלך, אין צורך במערכת חימום יקרה או במזגן - הוצאות חשמל נמוכות כל השנה!

מערכת סולארית היא השקעה לכל בעל בית מכיוון שהיא חוסכת כסף בחשבונות החשמל.

פאנלים סולאריים מספקים מקור אנרגיה חסכוני ואמין שניתן להשתמש בו כדי להפעיל את הבית שלך. התקנת לוחות סולאריים תסייע לך לשמור על הסביבה, לחסוך בהוצאות על החשמל ולעיתים גם להחזיר את ההשקעה בהם יותר מהר ממה שחשבתם.

יעיל וידידותי לסביבה

בפאנל סולארי אין חלקים נעים או נוזלים המייצרים קורוזיה, הפאנלים עמידים מאוד ודורשים תחזוקה מינימלית. מומלץ לבצע בדיקה שנתית של הבנייה והתפוקה של המערכת הסולארית, ולנקות את משטח הפאנל פעמיים בשנה.

היתרונות של שימוש בשמש

היתרונות של אנרגיה סולארית הם אינסופיים - מחסכון בזמן בחשבון החודשי שלך, להפחתת הזיהום באוויר ועד ליצירת גישה רבה יותר לאנרגיה במחיר סביר.

פאנלים סולאריים לבית שלך

כמה זמן יחזיקו הפאנלים הסולאריים שלי?

הפאנלים שלנו עמידים ומחזיקים מעמד עד 25 שנים! אורך החיים של הפאנלים שלך תלוי במידת הניקיון שלהם ובאיכות חומר הגג שלך (הפנלים צריכים להיות חזקים מספיק כדי לספוג אור שמש).

העתיד הוא עכשיו

פאנלים סולאריים הם עתיד האנרגיה. הם ידידותיים לסביבה, ואין צורך לדאוג שיגמר החשמל כשהשמש שוקעת.