מלאו את הטופס הבא:

*
*

אנרגיה סולארית יתרונות וחסרונות

אנרגיה סולארית יתרונות וחסרונות

למה לבחור באנרגיה סולארית?

היתרונות של אנרגיה סולארית הם רבים, ואם אתם שוקלים להשתמש באנרגיה סולארית, חשוב לדעת מדוע זו בחירה עדיפה. פאנלים סולאריים יכולים לחסוך לך כסף על חשבונות חשמל, לסייע בהפחתת נזקים לכדור הארץ ולספק תחושה של כוח ועצמאות. אך חשוב לציין, כי כמו בכל דבר בחיים, לאנרגיה סולארית יתרונות וחסרונות כאחד. למרות שכמות היתרונות כמובן גבוהה יותר.

מהם היתרונות של שימוש באנרגיה סולארית?

ישנם יתרונות רבים לשימוש סולארי, החל מחשבונות חשמל זולים יותר ועד לפליטת פחמן מופחתת. פאנלים סולאריים הוכחו כחוסכים כסף לבעלי בתים כאשר משתמשים בהם בשילוב עם מדידת נטו.

כמה עולה פאנל סולארי?

רכישת פאנלים סולאריים יכולים להיות יקרה והוצאת לא קטנה אבל בטווח הארוך הם יחסכו לך כסף בצורה של חשבונות חשמל מופחתים. הם גם זכאים למענקים וסבסוד ממשלתיים שיכולים לעזור לקזז את עלות ההתקנה. כמו גם שירותי ניקוי מערכת סולארית שניתן להעניק במחיר משתלם ולסייע לתחזוקת הפאנלים הסולאריים.

מה זה מדידת נטו?

מדידת נטו היא הסדר שבו החשמל שנוצר על ידי הפאנלים הסולאריים שלך נספר עבור החשבון החודשי שלך במקום שהוא נמכר בחזרה לרשת כמו רוב צורות האנרגיה המתחדשת. המשמעות היא שתחסוך בחשבון החשמל שלך בכל חודש כל עוד אתה מייצר יותר ממה שאתה צורך.

התשובה ברורה

מערכת אנרגיה סולארית יכולה לעזור לכם לחסוך בכסף ובסביבה. זוהי השקעה חד פעמית שיכולה להימשך עד 30 שנה ולהפיק אנרגיה מתחדשת בחינם לבית שלך.

צמצמו את חשבונות החשמל שלכם

מדי שנה מעלה חברת החשמל את התעריפים והעלאות המחירים הללו ימשיכו לקרות עוד עשרות שנים. פאנלים סולאריים, לעומת זאת, יספקו לכם חשמל זול, זול לקנייה וזול לתחזוקה.

שמור על הסביבה

מערכת פאנלים סולאריים לא רק חוסכת לך כסף - היא גם חוסכת עצים. פאנל בודד יכול להוציא אנרגיה כמו שעץ יכול לספוג במהלך חייו! עכשיו זה מה שאנחנו מכנים "win-win".